Garantie horloges
Juwelierswebshop.nl : bestel online horloges en sieraden en betaal gegarandeerd veilig.
Wat is garantie op uw horloge ?
Juwelierswebshop.nl is officieel dealer van alle horlogemerken. Wij leveren altijd nieuw en 100% origineel.
Service voor horloges?
De afgegeven fabrieksgarantie geldt voor iedere officiële dealer. Op deze wijze voorkomt u extra kosten.
Garantietermijn
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. In principe laten wij defecte producten binnen de garantietermijn altijd herstellen door de leverancier. Juwelierswebshop.nl heeft ook een eigen reparatiedienst.Voordat u een artikel retour zendt, dient u in het bezit zijn van een retourformulier. U kunt een retourformulier aanvragen bij onze klantenservice.
Uitgesloten van garantie
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik.
- Vocht- of waterschade.
- Batterijen of accu's.
- Beschadiging van het glas.
- Beschadiging of slijtage van kast, kroon en band.
Zie hiervoor ook het garantiebewijs van het betreffende merk.
Defect bij ontvangst
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan SVP direct contact op met onze klantenservice.Afhankelijk van het defect en product/merk overleggen wij met u om het defect te verhelpen.
Stappen bij garantie en defecten
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden.
Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk in behandeling nemen.
- 1. Meld per e-mailbericht aan onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
Graag uw bestelnummer en aankoopdatum hierbij opgeven. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek. - 2. U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. NB vergeet niet het originele garantiebewijs mee te zenden!
- 3. Na ontvangst van uw zending, stuurt Juwelierswebshop.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
- 4. Wij onderzoeken het defect en stellen u zo snel mogelijk een oplossing voor.
Kosten verzending
De verzendkosten voor het opsturen van een artikel zijn voor eigen rekening. Juwelierswebshop.nl draagt de kosten van de retourzending van het onder garantie gerepareerde of vervangende product.
NB. Bij reparaties van producten "buiten garantie" rekenen wij minimaal € 15,- behandelings- en portokosten.
Informeer altijd vooraf bij onze klantenservice!