opc_loader
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Contact

Ga naar onze contact pagina.

Info

IDEAL info 
onze vermelding op www.keurmerk.info

 

Garantie horloges

Juwelierswebshop.nl : bestel online horloges en sieraden en betaal gegarandeerd veilig.
Wat is garantie op uw horloge ?
 
Bij aankoop van een nieuw horloge uit de collectie van Juwelierswebshop.nl ontvangt u 24 maanden fabrieksgarantie, zoals door de fabrikant beschreven in de bijgeleverde garantie documentatie . Deze garantie geldt voornamelijk op het uurwerk en eventuele fabrieksfouten. Deze garantie is niet van toepassing op batterijen en beschadigingen van buitenaf, zogenoemde draagschade, zoals krassen en glasbreuk. (geen garantie op beschadiging van kast, kroon en band.)

Juwelierswebshop.nl is officieel dealer van alle horlogemerken. Wij leveren altijd nieuw en 100% origineel.
 
Service voor horloges?
Indien het gaat om een reparatie binnen de garantieperiode van 2 jaar dient het uurwerk voorzien te zijn van het originele garantiebewijs.
 
NB!
Wij adviseren altijd een officiële dealer te benaderen van het betreffende merk. De 2 jaar internationale garantie vervalt indien herstellingen worden uitgevoerd door derden of u zelf. (Er wordt wel naar de huidige staat en het uiterlijk gekeken, garantie geldt niet bij zware beschadiging van het horloge!)
 
Voor service of garantie adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice of de dichtstbijzijnde officiële dealer van het betreffende merk. 
De afgegeven fabrieksgarantie geldt voor iedere officiële dealer. Op deze wijze voorkomt u extra kosten.
 

Garantietermijn

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.  In principe laten wij defecte producten binnen de garantietermijn altijd herstellen door de leverancier. Juwelierswebshop.nl heeft ook een eigen reparatiedienst.

Voordat u een artikel retour zendt, dient u in het bezit zijn van een retourformulier. U kunt een retourformulier aanvragen bij onze klantenservice.

 

Uitgesloten van garantie

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik.
  • Vocht- of waterschade.
  • Batterijen of accu's.
  • Beschadigingen van het glas. 
  • Beschadiging of slijtage van kast, kroon en band.

Zie hiervoor ook het garantiebewijs van het betreffende (horloge)merk.

 

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan SVP direct contact op met onze klantenservice.
Afhankelijk van het defect en product/merk overleggen wij met u om het defect te verhelpen.
 

Stappen bij garantie en defecten

Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden.
Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • 1. Meld per e-mailbericht aan onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
        Graag uw bestelnummer en aankoopdatum hierbij opgeven. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  • 2. U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel. NB vergeet niet het originele garantiebewijs mee te zenden!
  • 3. Na ontvangst van uw zending, stuurt Juwelierswebshop.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • 4. Wij onderzoeken het defect en stellen u zo snel mogelijk een oplossing voor.
 

Kosten verzending

De verzendkosten voor het opsturen van een artikel zijn voor eigen rekening. Juwelierswebshop.nl draagt de kosten van de retourzending van het onder garantie gerepareerde of vervangende product.


NB. Bij reparaties van producten "buiten garantie" rekenen wij minimaal  € 15,-  behandelings- en portokosten.
Informeer altijd vooraf bij onze
klantenservice!

 

Menu